این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع ۱۰ مدل خودروی برقی با برند هوندا را در چین عرضه کند تا اطمینان حاصل شود که خودروهای برقی ۱۰۰ درصد از فروش خودرو در این کشور را تا سال ۲۰۳۵ تشکیل میدهند.
دومین خودروساز بزرگ ژاپن در افزایش فروش خودروهای برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند جنرال موتورز و فولکسواگن عقب مانده است. هوندا و نیسان موتور، در مواجهه با رقابت زیاد با خودروهای برقی چینی، ماه گذشته اعلام کردند که در حال بررسی مشارکت در بخشهای کلیدی و نرمافزار هستند.
بر اساس گزارش رویترز، هوندا در ماه ژانویه از خودروهای الکتریکی هوندا سری صفر و دو مدل مفهومی خود در نمایشگاه بینالمللی سیایاس در لاس وگاس رونمایی کرد.
منبع: ایسنا
با عضویت در صفحات کارپرس در شبکه های اجتماعی، ویژه های خودرویی جهان را روی به لحظه موبایل خود دریافت کنید
عضویت در صفحات اجتماعی ما: آیگپ - بله - تلگرام - اینستاگرام
نظر خود را اضافه کنید.
ارسال نظر به عنوان مهمان