با امضاي نخستين قرارداد بازاریابی گروهی شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو –ايساكو- و وزارت آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگيان كشور مي توانند از كارت هاي اعتباري براي دريافت خدمات اين شركت استفاده كنند.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: صادرات خودرو به کشورهای دیگر، به ایجاد زیرساخت هایی در بازارهای هدف نیاز دارد؛ ما باید در بازارهای بین المللی تبلیغات و خدمات پس از فروش داشته باشیم.
مدت ها پس از انقلاب، دیدن خودروهای لوکس در خیابانهای ایران اتفاقی کاملا دور از انتظار به نظر می آمد. خودروهایی که ماه به ماه تصاویرش را در مجله ماشین می دیدیم و پوسترهایشان را به دیوار اتاقمان می چسباندیم. آیا زمان آن نرسیده تا خود نیز دستی بر آتش داشته باشیم؟
تویوتا و هوندا در راستای اقدامات اخیر صنعت خودروی ژاپن برای مقابله با نفوذ رقیبان جدید از حوزه فناوری، ابتکارهای جداگانه ای در زمینه قابلیت اتصال خودرو و هوش مصنوعی رونمایی کردند.
خودروسازی جهان با گردش مالی بیش از 2790 میلیارد دلار و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم بیش از 48 میلیون نفر در این صنعت خود به تنهایی معادل هفتمین اقتصاد بزرگ دنیا است.
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت رسانی به زائران حرم مطهر را به مدت سه روز از 13 تا 15 خرداد ماه اجرا میکند.
گویا رفاقت ما ایرانی ها با چینی ها فقط به رفاقت دولت ها ختم نمی شود! در کنار هزار مدل کالای چینی که بازار ایران را محاصره کرده اند، استقبال رانندگان ایرانی از خودروهای چینی نشان می دهد دوستی ما با چین، دوستی ملت هاست!
ورود شورای رقابت به بازار خودرو، از اول اشتباه بود؛ زیرا این بازار بر خلاف صحبتهایی که مطرح میشود، انحصاری نیست. بنابراین وقتی بازار خودرو در تعاریف انحصار نمیگنجد، اصلا دلیلی برای حضور شورای رقابت در آن وجود ندارد، چه رسد به اینکه بخواهیم در مورد ابزارهای رقابتی این شورا (در بازار خودرو) بحث کنیم.