Yendif Video Share - Search
جستجو در اخبار
 

خدمات پس از فروش ایران خودرو باز هم رکورد زد

کارپرس
بار دیگر شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) موفق شد تا در چهار ماهه ابتدای امسال، بالاترین شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودروسازان کشور را به دست آورد.

با همت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو محقق شد

کارپرس
رشته «خدمات پس از فروش خودروهای سبک» در فهرست رشته‌های مقطع متوسطه قرار گرفت.

با محوریت افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش؛

کارپرس
دومین همایش مجازی سراسری نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، به منظور هم‌اندیشی و ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، با حضور مدیر عامل شرکت ایساکو برگزار شد.

اهداف امسال ایساکو در حوزه فروش قطعات یدکی تشریح شد

کارپرس
همایش سراسری فروشگاه‌های مجاز شرکت ایساکو و مدیران دفاتر منطقه‌ای با حضور مدیر عامل این شرکت، به منظور تشریح اهداف فروش و هم‌اندیشی در خصوص توسعه و ارتقای کیفیت فروش قطعات و لوازم یدکی به‌صورت برخط برگزار شد.

شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو مشتریان را برای استفاده از قطعات اصل حمایت می‌کند

کارپرس
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرض‌الحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی قرار می‌دهد.

به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات اصلی

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات و لوازم یدکی اصلی ایساکو، همچنان در حال توسعه فروشگاه‌های مجاز این مجموعه است.

طبق آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران؛

کارپرس
دفتر منطقه‌ای شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در رشت با ۲۴ امتیاز رشد در شاخص رضایت مشتریان در سال ۹۹، رتبه اول این شاخص را در بین تمامی ۱۱ دفتر کشور از آن خود کرد.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هشدار داد

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو هرگونه فروش قطعات به صورت آنلاین تحت عنوان «توزیع سهمیه‌ای قطعات» را منتسب به گروهی جاعل و متقلب دانست و در اطلاعیه‌ای نسبت به تقلبی بودن قطعات این سایت هشدار داد.


کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در پی کشف فروش قطعات تقلبی و مجعول در یکی از معروف‌ترین سامانه‌های خرید آنلاین کشور، هشدار داد که در حال حاضر تنها مراکز معتبر فروش قطعات و لوازم یدکی محصولات ایران‌خودرو، فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز این شرکت هستند.

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد:

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص برخی اقداماتی که امنیت خودرو و سلامت سرنشینان را به خطر می‌اندازد، هشدار داد.

با تفاهم‌ ایساکو و صندوق بازنشستگی کشور

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از همکاری این مجموعه با صندوق بازنشستگی کشور به منظور ارایه تسهیلات ویژه‌ خودرویی به بازنشستگان، با هدف گسترش خدمات خودرویی خبر داد.

بهتر است بدانیم؛

کارپرس
استفاده از لوازم یدکی استاندارد و ملزومات مصرفی اصل در خودرو همیشه دغدغه رانندگان بوده است، آیا تا به حال به اهمیت مایع شیشه شوی استاندارد توجه داشته اید؟

توصیه ایساکو به مشتریان همزمان با آغاز موج چهارم کرونا؛

کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو همزمان با آغاز موج چهارم کرونا در کشور، طرح ارایه خدمت در محل مشتریان را همچنان با جدیت دنبال می‌کند و به عنوان یک شرکت خدماتی، بدون تعطیلی در کنار هموطنان است.

در تاریخ صنعت خودروی کشور محقق شد:

کارپرس
براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هموطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در بهمن ماه سال ۹۹ با کسب امتیاز ۷۸۴، رکورد شاخص رضایت مشتریان را در خدمات پس از فروش خودروسازان داخلی پشت سر گذاشت.


کارپرس
طبق اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، دو نمایندگی ایران خودرو در استان فارس، موفق به دریافت تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان شدند.


کارپرس
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو نسبت به استفاده غیر مجاز از جافندکی از سوی برخی دارندگان خودرو که سبب بروز آتش سوزی در قسمت داشبورد و کنسول وسط خودروها می شود،‌ هشدار داد.